Pijnklachten en Spoedgevallen

1.

Bij acute pijn of andere spoedgevallen, zoals een ongeval, nabloeding, dikke wang met koorts, tijdens de openingstijden van onze praktijk, zijn wij voor u bereikbaar op telefoonnummer 0161-491515, optie 1.

2.

Voor alle andere klachten of vragen, kiest u voor optie 2.

3.

Buiten onze reguliere openingstijden, in het weekend (zaterdag en zondag) en tijdens de officiële vrije dagen, feest- en vakantiedagen en schoolvakanties, werken wij voor de spoedgevallendienst samen met Dental365 Spoed Tandarts Breda. Voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag kunt u zich wenden tot Dental365 Breda op tel: 085 - 018 9465.

Dental365 Spoed Tandarts Breda

Adres (klik hier voor een routebeschrijving):
Stadionstraat 11/4, 4815 NC Breda – Volg parkeerbord P5 om te parkeren
Ze zijn gevestigd in hetzelfde gebouw als Clinias-Omnident.

Telefoon spoedgevallendienst Breda:  085 - 018 9465

Dental365 heeft naast de vestiging in Breda, ook vestigingen in Rotterdam, Gouda, Dordrecht, Den Haag, Amsterdam, Ede, Deventer en Apeldoorn. Mocht een andere locatie u op dat moment beter uitkomen, dan kunt u aan de telefoon uw voorkeur aangeven. Dental365 kan dan, mits mogelijk, samen met u kijken welke locatie voor u de meest geschikte is. Voor meer informatie over de spoeddienst kunt u ook kijken op hun website Dental365.nl

Aantal zaken waar u ook rekening mee dient te houden, voordat u belt naar Dental365 Spoed Tandarts Breda;

Wat mee te nemen:

• Bij het bellen: houdt uw BSN (of van de persoon voor wie u een afspraak wilt maken) altijd bij de hand. Dental365 heeft dit nodig om een afspraak in te kunnen plannen.
  • U (of de persoon om wie het gaat) dient het verzekeringspasje en een geldig identiteitsbewijs mee te nemen.
  • U dient uw consult en/of spoedbehandeling bij Dental365 direct te voldoen middels pin of creditcard. U kunt niet contant betalen.