COVID-19 virus

Beste,

Ook na het afkondigen van de nieuwe maatregelen is onze praktijk volledig toegerust om elke vorm van zorg te verlenen aan patiënten die naar alle waarschijnlijkheid niet besmet zijn met het coronavirus COVID-19. Mondzorgpraktijken voldeden altijd al aan de hoogste hygiënestandaarden: zoals het gebruik van medische mondkapjes, handen desinfecteren en het schoonmaken van instrumenten. In de behandelkamer kunt u gewoon plaatsnemen, waarin we u vragen om 1,5 meter afstand tot elkaar te houden. Wel zult u merken dat u bij het betreden van de praktijk gevraagd wordt uw handen te desinfecteren.

Met al deze voorzorgsmaatregelen willen we u graag weer in onze praktijk ontvangen mits u niet besmet bent met het coronavirus. Indien u lichten klachten heeft en twijfelt of de afspraak die gepland staat door kan gaan, neem dan even contact op met de praktijk zodat de baliemedewerksters met u kunnen afstemmen of de afspraak door kan gaan of in overleg verzet moet worden.

Voor spoed kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen. Heeft u andere vragen of opmerkingen neem dan contact op via de mail info@tandartsenpraktijkchaam.nl

De komende periode gelden in onze praktijk de volgende extra maatregelen om u veilig te kunnen ontvangen:

• Indien u besmet bent met het virus en u ervaart zware klachten met betrekking tot smaak- en reukverlies, benaudheidsklachten of koorts dan kan de afspraak NIET doorgaan. Geef dit zo spoedig mogelijk door via e-mail.

Indien u lichten klachten heeft neem even contact op met de praktijk zodat we in overleg kunnen beoordelen wat we met uw geplande afspraak zullen doen.

• Bij patiënten met chronische aandoeningen van luchtwegen en longen, chronische hartaandoeningen, diabetes mellitus, ernstige nieraandoeningen, verminderde weerstand tegen infecties door medicijngebruik voor auto-immuunziekten, na orgaantransplantatie, bij hematologische aandoeningen, bij asplenie, bij afweerstoornissen of en bij chemotherapie/ bestraling zal moeten worden afgewogen of behandeling noodzakelijk en gewenst is.

• Kom met lege handen naar de praktijk. Laat je tas thuis. Stop je telefoon in je zak. Er is geen mogelijkheid om iets in de hand te houden of neer te leggen tijdens een bezoek aan de praktijk.

• Bij binnenkomst onmiddellijk de handen desinfecteren (desinfectie hangt tegen de balie aan)

• In de wachtkamer (en waar mogelijk verder in de praktijk) houd steeds 1,5 meter afstand tot elkaar.

Als wij met z’n allen rekening houden met bovenstaande maatregelen, dan kunnen wij iedereen een veilige behandeling in onze praktijk garanderen.

Hartelijke groet,

Team Tandartsenpraktijk Jansen.